خرید ارزان اینترنتی

خرید از tntbuy.ir

خرید ارزان اینترنتی

خرید از tntbuy.ir

ساعت های مردونه جدید ارزون خوشگل

سفارش ساعت پسرانه جدید خوشگل

خرید ساعت مچی emporio armani

خرید اینترنتی ساعت های مردانه جدید طرح اصلی خوشگل شیک پسرونه ، بهترین ساعت ارزون جدید ۹۴ جدید صفحه گرد بند چرمی 

خرید ساعت جدید 94

خرید ساعت مردانه جدید: ساعتی که در عکسها مشاهده میکنید در رنگ بندی بسیار زیبا عرضه شده و طرح اصلی empirio armani میباشد . این ساعت رو میتونید با قیمت بسیار مناسب و با ظاهری خیلی خوشگل از فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir تهیه کنید. البته به نسبت قیمت این ساعت کیفیت بسیار خوبی دارد . 

۳۹۰۰۰ تـومان

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1378297017.gif

tntbuy-ir-empiro (2)

ساعت مچی EMPORIO ARMANI

طراحی چشم نواز و بسیار زیبا

دارای بند طرح جین

عرضه شده در رنگ های مختلف

همراه با جعبه بسیار شکیل
همراه گارانتی ۶ ماهه محصول

tntbuy-ir-empiro (3)

کمپانی جورجیو آرمانی ، (به ایتالیایی: Armani) شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است، که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد.

این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می‌پردازد.

 tntbuy-ir-empiro (5)

این ساعت در رنگ های متنوعی عرضه شده است.

هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را، در قسمت پیغام سبد خرید ذکر نمایید.

اکثر مردم این تصور را دارند که استفاده از مدل های مختلف ساعت مچی لوکس، باعث می شود شخصیتی منحصر به فرد و متمایز را در بین دوستان، همکاران و خانواده داشته باشند. البته این نکته حائز اهمیت می باشد که برای داشتن ظاهر خوب و موجه علاوه بر ساعت مچی لوکس باید تمام لوازم جانبی دیگر مثل کیف پول، کفش و کیف خوب را نیز داشته باشند.
ساعت مچی آرین عرضه ای جدید و بسیار شیک می باشد که با بند طرح جین عرضه شده است و رنگ بندی های متنوع و بسیار چشم نواز آن می تواند در تکمیل ست شیک شما، کمک کند. این ساعت با جعبه بسیار شکیل  عرضه شده است.

خرید فرچه جدید مخزن دار

فروش اینترنتی فرچه مخزن دار هیدریولیس

خرید پستی ارزان فرچه ظرف شویی مخزن دار

سفارش اینترنتی فرچه مخزندار ارزان،خرید اینترنتی فرچه مخزن‌دار Hydraulic،فروشگاه اینترنتی لوازم منزل شیک و ارزان

tntbuy-ir-فرچه مخزن‌دار Hydraulic (5)

خرید اینترنتی فرچه مخزن دار ارزان،این فرچه دارای مخزن مایع شست و شو بوده و در وقت و هزینه شما بسیار سرفه جویی خواهد کرد ،شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتیTNTBuy.ir خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرید سینک خود را همیشه با این وسیثله به سادگی تمیز کرده و از زیبایی منزل خود لذت ببرید

خریدی امن و ارزان

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

قیمت : ۸۰۰۰ تومان

دانلود


  ادامه مطلب ...

خرید پوست کن جوزف جوزف

سفارش اینترنتی پوسن گیر joseph joseph

خرید ارزان پوستگیر آشپزخانه میوه آرایی 

قیمت پوست گیر ارزان جدید ۲۰۱۵، خرید بهترین پوست کن جدید آشپزخونه شیک خارجی جنس خوب اصل خیلی خوشگل جهیزیه 

tntbuy-ir-poostgir (2)

خرید پوست کن چند کاره :  دستگاه جوزف پوستگیریست بسیار زیبا . در بازار وسایل آشپزخانه پوست کن های زیادی وجود دارد ولی پوست کن joseph طراحی بسیار زیبا و خاصی داره ، با خرید از فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir زیبایی را به خانه خود هدیه بدهید . 

  ۱۱۰۰۰تـومان

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1378297017.gif
 
ادامه مطلب ...

سفارش بطری جادویی

خرید ارزان بطری ۸ کاره اصل

سفارش بطری های آشپزخانه جدید

خرید بطری چند کاره جدید آبمیوه گیری آشپزخانه ،خرید بتری جادویی جدید همه کاره خوشگل رنگارنگ آشپزخانه ، خرید بطری آشپزخانه جدید

خرید بطری جدید

خرید بطری جادویی : محصول جدیدی که در عکس ها مشاهده میکنید بطری چند کاره موسوم به بطری جادویی است که در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ وارد بازار شده است و ما در فروشگاه اینترنتیTNTBuy.ir برای اولین بار این محصول را وارد فضای مجازی کرده ایم و کیفیت آن را تضمین میکنیم. 

۱۸۰۰۰ تومان

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

tntbuy-ir-botri (2)

خرید بطری جادویی آشپزخانه

متعلقات و کاربردهای بطری جادوئی ۸ کاره آشپزخانه :
۱- یک قیف مخصوص با قطعه جداگانه برای ریختن سس یا مایعات درون ظرف
۲- آبلیمو گیری یا آب مرکبات گیر
۳- رنده ادویه برای پودر کردن ادویه ( پودر کردن زنجفیل ، خردل )
۴- سری مفید برای نرم کردن تخم مرغ آب پز برای تزیین سالاد
۵- رنده مناسب برای پودر کردن پنیرهای مختلف مثل پنیر پیتزا
۶- در باز کن برای باز کردن بطری های دهان گشاد
۷- جدا کننده زرده تخم مرغ از سفیده
۸- ظرف مخصوص اندازه گیری مایعات با خطوط اندازه گیری یا همان پیمانه

tntbuy-ir-botri (3)

این محصول یک نمونه عالی و هوشمندانه و جذاب از ۸ ابزار بی نظیر و کاربردی آشپزخانه در یکبطری جادویی برای آشپزخانه شما می باشد.با این بطری جادویی شما به طور ویژه هشت محصول پر کاربرد آشپز خانه ی خود را در یک بطری خلاصه کرده اید.

tntbuy-ir-botri (4)

درب سبز رنگ بطری را به حالت عکس کنید و بر روی بطری قرار دهید تا در یک حرکت ساده برای شما یک قیف بسیار عالی و شود!
آبمیوه گیری زرد رنگ و با کیفیت آن را بر روی سر بطری قرار دهید و از آن استفاده کنید و آب پرتقال و … را به طور طبیعی گرفته و با همان بطری نوش جان کنید!

tntbuy-ir-botri (5)

رنده های موجود در این بطری دو نمونه می باشد یک رنده برای پور کردن ادویه ها می باشد مانند زنجفیل ، خردل و … که به راحتی می توانید ادویه های خود را پودر نمایید.
و یک رنده ریز دیگر در این بطری موجود می باشد که با آن می توانید غذا های نرم و اقسام پنیر ها مانند پنیر فرانسوی و حتی پنیر پیتزا را هم خورد و ریز ریز کنید و در انواع سالاد و غذا های خود از آن استفاده نمایید.

خرید کیف

خرید اینترنتی کیف سنتی دستی

سفارش اینترنتی کیف نمدی سنتی رنگارنگ

خرید پستی ارزان کیف نمدی،خرید اینترنتی ارزان کیف سنتی رنگارنگ دستی،فروش ارزان پستی کیف دستی بافتنی دست دوز،فروشگاه اینترنتی کیف و کفش دست دوز

tntbuy-ir-kifesonati-baft (1)

خرید ارزان کیف دست دوز سنتی،همیشه داشتن یک کیف زیبا جادار و در عین حال جمع و جور بسیار جذاب و دوست داشتنی است،فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir با ارائه یکی از زیبا ترین این نمونه از کیف ها را با رنگ و طرحی زیبا برای شما عزیزان را غافلگیر کرده است،کیفی دست دوز زیبا جادار و با دوام.

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

قیمت:۴۲۰۰۰ تومان

دانلود

tntbuy-ir-kifesonati-baft (4)

خرید ارزان کیف دست دوز سنتی

باوجود اینکه مدل‌های غربی بسیاری در جامعه وجود دارد اما مردم همچنان به ارزش‌ها و سنت‌های اصیل خود پای‎بند هستند و گرایش به لباس‌های محلی و سنت‌های بومی حتی در جوانان نیز وجود دارد که این گرایش باید از سوی مسئولان به خوبی پاسخ داده شود تا جذب مدل‌های بیگانه نشوند. در دست گرفتن کیف های سنتی  که به تازگی مد شده است و دختر خانم های زیادی از این کیف ها استفاده می کنند.نشان از این دارد که اکثر جوانان جامعه سنتی گرا می باشند. ما به شما کیف سنتی۱۷۱۹ پیشنهاد میدهیم . این کیف از سری کیف های پرفروش فروشگاه اینترنتی (تی ان تی بای )می باشد که می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب صاحب یکی از این کیف های سنتی (جاجیمی) شوید.

tntbuy-ir-kifesonati-baft (5)

خرید ارزان کیف دست دوز سنتی

شستشو آسان و بدون درد سر

به راحتی این کیف ها شسته میشوند و هیچ آسیبی نخواهند دید . هرچقدر این کیف ها را بشویید به زیبایی آن افزوده خواهد شد . رنگ ثابت و ماندگار الیافت گویای کیفیت بالای این محصول است . 

الیاف ضد حساسیت

بعضی از خانم ها به الیاف پارچه ای حساسیت دارند . این کیف از جنس جاجیم و گلیم تهیه شده و هیچ حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد . پس با اطمینان کامل کیف سنتی ۱۷۱۹ خود را خریداری نمایید.

محصولی که هم اکنون مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های کیف سنتی میباشد که با طراحی خاص، این محصول را از سایر کیف سنتی در بازار متمایز کرده است. شما میتوانید با خرید این محصول که دارای رنگ بندی متنوع و کیفیتی بالا است از سایر دوستان خود متمایز باشید و گوی سبقت را در زمینه مد از دیگران بربایید

tntbuy-ir-kifesonati-baft (3)

کیف دستی

خرید ارزان کیف دست دوز سنتی

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

قیمت:۴۲۰۰۰ تومان

دانلود