خرید ارزان اینترنتی

خرید از tntbuy.ir

خرید ارزان اینترنتی

خرید از tntbuy.ir

اتخاظ تصمیم اشتباه در زندگی

اتخاظ تصمیم اشتباه در زندگی

False


در حالی که تصمیمات خوب به فرصت ها و منافع تازته منتهی می شوند، تصمیم های بد اغلب مشکلات جدی را در پی دارند. اگر نمی خواهید افسوس بخورید، باید با شرایط و عواملی که منجر به تصمیم گیری های ضعیف می شوند، آشنا شوید تا بتوانید در آینده از آنها پیشگیری کنید.

«کاش این رو قبلا می دونستم.» جمله ای است که اغلب ما زمانی که می فهمیم تصمیم اشتباهی گرفته ایم به زبان می آوریم. اگر می دانستیم کدام عوامل منجر به تصمیم گیری های بد می شوند، بهتر می توانستیم تصمیمات دقیق بگیریم و این امر کمک می کرد تا دور تصمیم گیری های اشتباه را خط بکشیم و به نفع تصمیمات خوب رأی بدهیم.

نمایشنامه ای را تصور کنید که در آن شما از دو شرکت پیشنهاد کار دارید. شرکت شماره یک بزرگ است و حقوق خوبی نمی دهد. شرکت دوم کوچک است اما حقوق و مزایای خوبی پرداخت می کند و تجربه شغلی خوبی به شما می دهد. شما مجبورید با تأمل جدی و براساس کارآیی خود و تاثیر آن بر زندگی تان یک تصمیم سخت بگیرید.اتخاظ تصمیم

آگاهی از اینکه دقیقا چه چیزی ما را وادار به تصمیم گیری های اشتباه می کند، کمک می کند تا احساسات و افکارمان را در مسیر درستی هدایت کنیم. در ادامه فهرستی از عواملی که منجر به تصمیم گیری های اشتباه می شوند، آورده شده است تا بتوانید با تمرکز کردن روی آنها از گرفتن تصمیم های اشتباه پیشگیری کنید.

فاصله گرفتن از دوراندیشی
بارها پیش آمده است که درباره یک تصمیم مشخص تنها بر روی زمان حال تمرکز کرده و متوجه بازتاب آن بر آینده خود نشده ایم. در حالت ایده آل باید چنین بینشی داشته باشیم و اندیشیدن درباره تغییرات قابل پیش بینی در آینده را تمرین کنیم تا به یک تصمیم درست برسیم؛ مثلا اگر وارد صنعت وسایل الکترونیکی شوید، باید بتوانید آینده بازار را پیش بینی کنید و قبل از رقبا سرمایه خود را به روز کنید. برای تصمیم گیری، باید نگرش آینده نگر و رو به پیشرفت داشته باشید.

وابستگی به دیگران
ما اغلب سردرگم هستیم و برخی از تصمیم گیری های مهم زندگی مان را به دست دیگران می سپاریم. مشکل این است که دیگری نمی تواند به اندازه خود شما درگیر این تصمیم گیری شود یا شاید نتواند با اتخاذ تصمیم درست، حق را ادا کند؛ نباید به هیچ وجه از دیگران بخواهید جای شما تصمیم بگیرند؛ مثلا می خواهید تلفن همراه بخرید اما نمی توانید تصمیم بگیرید، از دوستان خود می خواهید گوشی را برای شما انتخاب کنند. نتیجه این می شود که چیزی را می خرید که با نیازهای شما منطبق نیست و برایتان کارآیی ندارد.

فرضیات غلط
فرضیه های غلط و غیرواقعی درباره یک شخص، یک موقعیت یا یک شیء شما را به تصمیم گیری اشتباه وامی دارد. ما اغلب دیدگاه های خود را براساس سابقه تجربه هایی که داشته ایم، بنیان می نهیم.

از آنجایی که افراد، موقعیت ها و … مدام در حال تغییرند، بهتر است درباره آنها همانطور که هستند، قضاوت کنیم و در موردشان گمانه زنی نکنیم؛ مثلا تصمیم می گیرد با همکارتان ارتباط نداشته باشید؛ چون گمان می کنید او بخیل است؛ در حالی که او تنها کسی بود که در انجام کارها به شما کمک می کرد.

تحقیقات ناکافی
پیش از هرگونه تصمیم گیری همواره باید درباره میسر بودن تصمیم خود تحقیق کنید. باید از معایب و مزایای تصمیمتان آگاهی داشته باشید و متوجه تاثیر تصمیم تان بر روی افرادی که تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت، باشید.

این به شما کمک می کند تا تصمیم درستی بگیرید؛ مثلا تصمیم می گیرید شغل خود را تغییر دهید اما تحقیق می کنید و درمی یابید که شغل جدید چیزی به ارزش های کاری تان اضافه نمی کند. از این رو تصمیم می گیرید در محیط کاری فعلی تان فرصت های جدید را کشف کنید.

تفکر کوتاه مدت
تفکر کوتاه مدت یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که افراد در فرآیند تصمیم گیری مرتکب آن می شوند. آنها نمی دانند تصمیمی که امروز می گیرند علاوه بر زمان حال بر آینده نیز تاثیر خواهد گذاشت. چیزی که امروز درست و کاربردی به نظر می رسد، شاید نهایتا تصمیم خوبی از آب درنیاید؛ مثلا ولخرجی کردن با پولی که به سختی آن را به دست آورده اید برای خرید از روی وسوسه، ممکن است پس اندازتان را کاهش دهد؛ برعکس اگر تصمیم بگیرید پولتان را پس انداز کنید، از مزایای طولانی مدت آن بهره مند خواهید شد.

تفکر احساساتی
بارها پیش آمده است که افراد به جای عقل خود به حرف دل شان گوش می کنند و تصمیم اشتباه می گیرند. اگر کسب و کاری دارید لازم است تصمیمات کاربردی بگیرید نه احساسی. قدرت دادن بیش از حد به تصمیمات مبتنی بر احساس به تدریج برای شما دردسرساز خواهد شد. همواره باید تاکیدتان بر تصمیمات کاربردی و مبتنی بر نتیجه باشد؛ مثلا به محض اینکه می فهمید به دلیل مشکلات زندگی شخصی، تمرکز کردن دشوار شده است، دست از کار می کشید. این کار نه تنها تاثیری منفی بر موقعیت مالی شما خواهد داشت، بلکه حالت روحی تان را هم بدتر می کند.روانشناسی زندگی

باورهای تعصبی
یکی دیگر از موانع تصمیم گیری دقیق، دنبال کردن مجموعه ای از باورهای خشک است. هر بُعدی از زندگی شخصی و حرفه ای ما تغییر می کند و در زمان خاص خود ضرورت پیدا می کند که آن را بپذیریم. اگر با همان عینک قدیمی به دنیا نگاه کنیم، تصمیم گیری های بد همچنان تکرار می شوند.

باید واقعیت را بپذیریم و با شرایط تازه سازگار شویم؛ مثلا شاید سال هاست که به کاری مشغولید و علاقه ای به تسویه حساب دیرهنگام مشتریان خود ندارید. برای اینکه آنها را وادار کنید به موقع بدهی خود را بپردازند، باید مبلغی ناچیز به عنوان جریمه دیرکرد در پرداخت معین کنید.تصمصم گیری در زندگی

تصورات و پیش داوری های از پیش تعیین شده
بیشتر ما درباره دیگران، خیالات و پیش داوری های از پیش تعیین شده در سر می پرورانیم. زود قضاوت کردن درباره دیگران به شما کمک نمی کند تصمیم درست بگیرد. در واقع این موجب می شود درباره دیگران بد قضاوت کنید و تصمیم غلط بگیرید؛ مثلا شاید به فکرتان نرسد که فلان شخص از پس انجام فلان کار برمی آید اما وقتی با او ارتباط برقرار کرده و مسئولیتی به او واگذار می کنید، می فهمید او چه عملکردی دارد.

خطر عدم اطمینان
اگر لازم باشد یک تصمیم جدی بگیرید، ذهن شما مورد هجوم افکار و تردیدهای زیاد قرار خواهد گرفت. این سبب می شود تصمیم ایمن تری بگیرید که ممکن است منفعتی از آن برای شما حاصل نشود. بهتر است پیش از هرگونه نتیجه گیری عجولانه، خطر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. این به شما کمک می کند تا درک کنید تصمیمتان چگونه بر روی شما تاثیر می گذارد؛ مثلا می خواهید بر روی انبار کردن جنسی سرمایه گذاری کنید که در آینده رونق می گیرد و از این رو تصمیم می گیرد در بانک حساب پس انداز باز کنید.

گزینه های فراوان
وقتی مجبور باشید بین گزینه های بی شمار دست به انتخاب بزنید گیج می شوید و هدف گرفتن تنها یکی از آنها می تواند دشوار باشد. شاید سخت بتوانید هقضاوت کنید کدام گزینه کارساز است و کدام نیست. از این رو بهتر است گزینه ها را دور بریزید و تنها چند مورد محدود را برای تصمیم نهایی خود انتخاب کنید. این کار صرفه جویی در وقت شما خواهد بود و می توانتیتد به تصمیمی دقیق دست یابید؛ مثلا اگر بخواهید کفش بخرید اما پول کمی داشته باشیدممکن است سردرگم شوید؛ چرا که مجبورید کفشی را انتخاب کنید که به لباس تان بیاید، مد روز باشد، دوام داشته باشد و به پول تان هم بخورد.

* مسیر زندگی ما با تصمیمات موثری که برای آینده خود می گیریم مشخص می شود. اگر بخواهیم تصمیم موثر بگیریم، نباید درباره حقایق، اطلاعات نصفه و نیمه داشته باشیم. علل دیگری که می تواند به تصمیمات غلط منتهی شود شامل مشکلات پیش بینی نشده، عدم برقراری ارتباط، درس نگرفتن از گذشته و نداشتن منطق است.

حتما شگفت زده خواهید شد از اینکه بدانید تصمیمات شما چگونه تحت تاثیر هورمون ها، خالی بودن معده و حتی کمبود خواب قرار می گیرند. اکنون که عوامل منجر به تصمیم گیری اشتباه را می دانید، معایب و مزایای آن را سبک و سنگین کنید و مطمئن شوید که قدم در راه تصمیم درست برداشته اید.

منبع

قاره

عکس عاشقانه با متن

خیلی سخته یکیو به اندازه ی

وجودت دوست داشته باشی

بعدش با تمام توانت بخوای

فراموشش کنی!

عکس عاشقانه با متن

دوست داشتن 

خدایا آنــگونه زنــده ام بــدار که
که نشــکند دلی از زنــده بودنم
خدایا آنــگونه زنــده ام بــدار

که نشــکند دلی از زنــده بودنم

و آنــگونه بمیــران

عاشقانه ها

که کـسی به وجــد نیاید از نبــودنم

اس ام اس تنهایی

اس ام اس تنهایی

متن عاشقانه با عکس

بعضے وقتا یڪیو دوست دارے….
ولے شرایط یہ جوریہ…..
ڪہ هیچوقت نمیشہ بهم برسیڹ…..
اونوقتہ ڪہ مجبورے…..
خودتو ڪم ڪم دور ڪنـــــ ے…..
سرد شـــــ ے….
حاضرے خودت اذیت شـــــ ے…….
حاضرے خودت تنهایـــــ ے…….
همہ ے دردا رو تحمڸ ڪنـــــ ے…….
تا اونیڪنہ دوسش دارے اذیت نشہ……
مجبورے بهش بگـــــ ے دیگہ نمیخوامت……
دیگہ دوست ندارم…..
گفتڹ ایڹ  حرفا واسہ آدم خیلــــــــــ ے سختہ…….
قلبت از گفتنش درد میگیره……
ولـــــ ے طرف مقابلت……..
هیچڪدوم از اینارو نمیدونــــــــــہ…….
فقط بهت میگــــــــــہ نامرد……
میگہ قلبمو شڪستـــــ ے..تنهام گذاشتـــــ ے……
ڪاش همدیگہ رو درڪ میڪردیم……
ڪاش میفهمیدیم……
همیشہ اونے ڪہ میره بے معرفت نیست…….
ڪاش میفهمیدیم……..
بعضے وقتا رفتڹ بهتر از موندنہ……
فقط ڪــــــــــاش…

عکس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه-تنهایی

اس ام اس عاشقانه-تنهایی

متن عاشقانه با عکس

برای تو مینویسم….
نشانی قلبت را هرگز از یاد نبرده ام..
فرسنگها هم که دور باشی هوایت که به سرم بزند
می نشانمت کنار رویا هایم …..
دستهای دلواپسی ام را قفل میکنم به بودنت…..
تو
همان جان منی…
عزیزترازجانم….

متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه با عکس

متن عاشقانه با عکس

متن عاشقانه با عکس

روشن است آتش درون شب
وز پس دودش

طرحی از ویرانه های دور.
گر به گوش آید صدایی خشک‌:
استخوان مرده می لغزد درون گور.

دیرگاهی ماند اجاقم سرد
و چراغم بی نصیب از نور.

خواب دربان را به راهی برد.
بی صدا آمد کسی از در،
در سیاهی آتشی افروخت.
بی خبر اما
که نگاهی در تماشا سوخت‌.

گرچه می دانم که چشمی راه دارد بافسون شب‌،
لیک می بینم ز روزن های خوابی خوش‌:
آتشی روشن درون شب‌

ساعت برتر

کمپانی های مختلف در سراسر دنیا در ضمینه های مختلف همیشه با هم در حال رقابتند.این رقابت کل عرصه صنعت رو در بر گرفته است.اما کدام ها موفقترند؟دلیل موفقیت آنها چیست؟کیفیت مناسب؟ظاهر زیبای تولیدات؟قیمت رقابتی انها؟و یا سهولت در دسترسی داشتن به تولیدات آنها؟خرید ساعت مچی
می توان همه این معیارها رو در موفقیت فروش و مقبولیت محصول تولیدی در بین عموم مردم موثر دانست.اما این معیارها در کدام کارخانه های ساعت سازی بیشتر به چشم می خورند؟
کدام برند ساعت بین مردم موفقیت بیشتری کسب کرده اند؟از این صنعت چقدر شناخت دارید؟
کدام کشور ها شروع کننده ساخت ساعت هستند و قطب ساعت سازی دنیا کدام ها هستند؟راجب اینکه کدام قوم و کدام کشور اولین ساعت ها رو ساخت اطلاعات دقیق نیست.خرید ساعت مچی پسرانه اما امروزه بر همگاه اهمت زمان بسیار آشکار و مبرهن است و می دانیم گذشتگان ما از زمان های بسیار دور در پی اختراع وسیله ای برای اندازه گیری زمان بودند.آنها در ابتدا از وسایلی ساده و در دسترس مانند ساعت های آفتابی و یا شنی استفاده می کردند.دقت اندازه گیری این وسایل بسیار کم و تابع موقعیت قرار گرفته بودند کم کم با پیشرفت تکنولوژی این صنعت نیز دستخوش تغییراتی فراوان گردید.تا جایی که کشورهای مختلفی مانند سوئس ، کانادا ، ژاپن ، آمریکا و... با ساخت کارخانه های متعدد و با برند های مختلف شروع به ظهور و ساخت ساعت به سبک ساعت های امروزی کردند.امروزه انواع ساعت ها به صورت ساعت دیواری ،ساعت مچی،ساعت رومیزی،... موجوداند.ساعت ها با دقتی بالا و ظرافتی در خور قبول. امروزه تقریبا همه ماها در خانه خود ساعت دیواری داریم و بیشتر از نصفی از ماها از ساعت مچی استفاده می کنیم.خرید ساعت مچی دخترانه به نظر ما وقت آن رسیده که همه ما با در دست داشتن ساعت و شمردن بهتر لحظه های عمر خود توجه بیشتری به این سرمایه غیر قابل بازگشت داشته باشیم.اما انتخاب و خرید یک ساعت مچی شاید کار ساده ای نباشد.مخصوصا که در محل سکونت بعضی از ماها شاید تنوق قابل شایسته ای خرید اینترنتی ساعت led بریسا از این محصول نباشد و جای انتخاب زیادی برای ما باقی نذارد.اما این مشکلات راه حل دارند.یکی از آهنها می تواند خرید اینترنتی این محصول باشه.شما با مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده این محصول می توانید با تنوع زیادی از این محصول آنهم با قیمت های متفاوت و وجود ساعت بند چرم الیسا  ساعت با قیمت های مورد پسند شما روبرو خواهید شد.ما خود یکی از ارائه دهندگان اینترنتی این کالا هستیم.

 

ساعت مچی Seven Friday طرح Walar

ساعت مچی Seven Friday طرح Walar

طرحی کاملا جدید

متفاوت باشید و بدرخشید

 ویژگی های کلیدی :

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجنس بند رابر

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای بدنه ضدحساسیت

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجنس بدنه پلاستیک فشرده و مقاوم

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای قفل سگکی

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای رنگ بندی زیبا و متنوع

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngفرم صفحه مربعی

قیمت: 29,000 تومان

  • پرداخت در محل پس از تحویل
  • ارسال فوری به سراسرکشور توسط سامانه های حمل و نقل
  • پشتیبانی محصولات قبل و بعد از ارسال
  • امکان رهگیری آنلاین کلیه سفارشات پس از ارسال
  • وضعیت: موجود
  • گارانتی محصول:
  • گارانتی تحویل: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی

جنسیت            

مردانه

برند

Seven Friday
طرح Walar
نوع کاربری روزمره/مجلسی/کلاسیک/فشن
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بند رابر
جنس صفحه پلاستیک فشرده و مقاوم
فرم صفحه مربعی
اندازه صفحه 47*47
وزن 135
نوع قفل سگکی
ضد حساسیت http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
شیشه ضد خش http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
جعبه                        http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
قابلیت نمایش ساعت http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
قابلیت نمایش دقیقه http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
ثبات رنگ http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
منبع انرژی

باتری

معرفی اجمالی محصول:

SevenFriday یک برند سوئیسی است که در سال ۲۰۱۲ و توسط دنیل نیدرر تاسیس شد. این کمپانی با بکارگیری طراحی های متفاوت در ساعت مچی های خودش که از "انقلاب صنعنی" الهام گرفته شده توانست توجه طرفداران ساعت مچی را به خود جلب کند و هم اکنون یکی از برند های شناخته شده محسوب میشود...ساعت صفحه مربعی
منتقدان در مورد طراحی های این کمپانی که تماما با قاب های مربع شکل طراحی و تولید میشوند توصیفاتی نظیر "پیشرو" و "جسورانه" را بکار بردند. همچنین نشریه معتبر دیلی تلگراف در بررسی که روی انواع ساعت مچی سون فرایدی داشته است، طراحی های این کمپانی را با عبارت "به طرز غیر منتظره ای کلکسیونری" توصیف کرد و آن را برندی دانست که هر کسی میتواند از هر طرح و مدل آن را در مجموعه شخصی خود داشته باشد.

قیمت: 29,000 تومان

این ساعت با توجه به قاب ۴۷ میلیمتری و شکل مربعی خودش، نسبتا بزرگ جلوه میکند که این مورد به عمد توسط طراحان SevenFriday لحاظ شده و بخشی از زیبایی شناختی این برند به حساب می آید. طراحی بصری که قدرت موتور را به ظاهر ساعت هم منتقل میکند...

در مورد طراحی صفحه هم وجود المان های چند لایه متحرک و جذاب که در این سری ساعت ها به طرز حساب شده ای تعبیه شده ظاهری قدرتمند به آن میدهد که یادآور الگوی طراحی این برند یعنی "انقلاب صنعنی" هست. در کنار آن رنگ های زنده و جذابی که از خرید اینترنتی ساعت مچی این مدل موجود هست حسی خاص به آن میبخشد. این ساعت روی دستان شما جلوه ای بسیار خاص و متمایز خواهد داشت...
در این مدل از ساعت مچی سون فرایدی طرح والار که از طراحی چند لایه و بسیار جذابی بهره میبرد نمایشگر ساعت و دقیقه بصورت عقربه ای و در مرکز صفحه قرار دارد.ثانیه شمار این ساعت به شکل خارق العاده ای به صورت یک چرخ دنده ی بسیار زیبا در مرکز این ساعت مچی با چرخش خود خودنمایی می کند.این ساعت مچی، نمایشی تحسین برانگیز از پیچیدگی ظاهری رو به نمایش میزاره...
مطمئنا به دست بستن ساعت مچی سون فرایدی احساسی فوق العاده را برای شما بوجود می آورد و خیلی ها از شما در مورد ساعتتان خواهند پرسید...

ساعتی که هم اکنون مشاهده میفرمایید یک نمونه کاملا مشابه اصلی می باشد که در رنگ های بسیار متنوع موجود می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

قیمت: 29,000 تومان

ماشین ظرفشویی 12 نفره سامسونگ

امسونگ شرکتی بسیار نام آشنا برای ما در زمینه تولیدات لوازم خانگیست

شرکتی خوشنام و معتبر

ما می توانیم که به شما این اطمینان و اعتماد رو بدهیم که سامسونگ در زمینه تولید ماشین ظرفشویی هم با موفقیت زیادی عمل کرده است

ماشین ظرفشویی 12 نفره سامسونگ SAMSUNG DISHWASHER DW60H3010FW 

سامسونگ با ارائه ماشین ظرفشویی های جدید خود تمیزی و راحتی سریع و کامل را به آشپزخانه شما باز می گرداند .ظرفشویی  DW60H3010FW یک دستگاه 12 نفره با قابلیت تمیز کردن ظرفها با کمترین هزینه و آب است . فضای داخلی این ماشین ظرفشویی به اندازه کافی برای قرار دادن بشقاب ها و لیوان ها مناسب می باشد به طوری که حتی شما می توانید این فضا و قفسه ها را به دلخواه تنظیم کنید. سبد بالایی این ماشین ظرفشویی را می توانید مطابق با نیاز خود به بالا و یا پایین منتقل کنید تا فضای کافی برای قرار دادن ظروف بزرگتر در بین این دو قفسه فراهم آید . یک قابلیت بسیار مفید و کاربردی در این ماشین ظرفشویی سامسونگ این است که اگر شما نمی خواهید همه ی فضای دستگاه را پر از ظرف کنید می توانید از حالت نیمه بار آن استفاده کنید که این هم باعث مصرف انرژی و برق کمتری می شود و هم می تواند در وقت شما نیز صرفه جویی کند. به علاوه برنامه هایی مانند شستشوی فشرده نیز در این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا در مدت زمان کمتری بتوانید ظرفهای بیشتری را تمیز کنید .از کاربردهای این ماشین ظرفشویی که بگذریم می توانیم بگوییم که این دستگاه طراحی فوق العاده ای دارد و به دلیل رنگ سفید و فضای داخلی استیل میتواند با هر دکور آشپزخانه ای هماهنگ شود .درب بزرگ و قدرتمند در این ماشین ظرفشویی هم باعث استحکام بیشتری در دستگاه شده است و هم می تواند سر و صدای هنگام شستشو را در داخل دستگاه نگه دارد و شما بتوانید در محیطی آرام ظرفهای تمیزتری را در اختیار داشته باشید . سطح نویز در این ظرفشویی 52 دسی بل می باشد که می توان گفت نویز بسیار کمی تولید می کن.خرید ماشین ظرفشویی از بانه
  • دارای ظرفیت 12 نفره
  • رنگ سفید و جذاب
  • قابلیت شستشوی فشرده و خشک کردن در یک ساعت
  • مجهز به تابع نیمه بار
  • خشک کردن ظروف با استفاده از گرما و حرارت
  • دارای 12 محل تنظیمات
  • مصرف انرژی کارامد A+

جزئیات محصول Product Detail

  • نام تجاری: Samsung
  • رنگ: سفید
  • سری: ماشین ظرفشویی استاندارد
  • نوع ماشین ظرفشویی : درب از جلو
  • مدل نامبر : DW60H3010FW
ماشین ظرفشویی اصل
ویژگی های طراحی Design Features DW60H3010FW
  • قفل Childproof: دارد
  • نوع کنترل: کنترل لمسی
  • نوع صفحه نمایش: LCD
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالا: دارد
  • سبد کارد و چنگال: دارد
  • دستگاه ضد نشت: دارد
  • قفسه های قابل تنظیم: دارد

برنامه ها و تابع کاربردی  Programs and functions samsung DW60H3010FW
  • تعداد برنامه های شستشو: 3 برنامه
  • تابع بهینه ساز زمان: دارد
  • تعداد درجه حرارت شستشو: 3 درجه
  • روش خشک کردن: تغلیظ
  • تابع نیمه بار : دارد سص60ا3010بص
  • چرخه فشرده: دارد
  • شستشوی اقتصادی: دارد
  • تأمین آب: آب سرد
  • شاخص کمک شستشو: دارد
  • شاخص سطح مواد شوینده: دارد

انرژی و نویز Energy and noise
  • رتبه انرژی: + A
  • مصرف آب: 12 لیتر
  • مصرف آب سالانه: لیتر 3920
  • عملکرد شستشو: A( دارای بیشترین امتیاز)
  • مصرف انرژی سالانه: 289 کیلووات ساعت
  • سطح سر و صدا: 52 دسی بل
  • تعداد تنظیمات محل: 12 محل تنظیم

ابعاد و اندازه گیری Dimensions and measurements
  • ابعاد: 84.5X 59.8 X 60.0 سانتی متر
  • ابعاد با بسته بندی: 88x65.5 X 64.5 سانتی متر
  • وزن: 43 کیلوگرم
  • وزن با بسته بندی: 51 کیلوگرم

لوازم جانبی accessories
  • دفترچه راهنما
  • شیلنگ ورودی و خروجی آب
  • کشو مواد شوینده
  • کابل برق

ماشین ظرف شویی 12 نفره